Loevetur til LEO PHARMA

Det er da ikke reklamen, der gør, at man ikke er utilfreds. Det er da fordi produktet så fungerer, som det skal.

apopov

Hvordan skulle industrien have mulighed for at vise de muligheder for arbejde de kan tilbyde, hvis ikke en LEO tur var mulig?

Jeg ser egentlig ikke problemet!

[quote=“frold”:3g7ucvse]Hvordan skulle industrien have mulighed for at vise de muligheder for arbejde de kan tilbyde, hvis ikke en LEO tur var mulig?

Jeg ser egentlig ikke problemet![/quote]

Det er jeg helt enig i. Og hvis man ikke kan lide princippet, ikke gider høre på LEO eller i det hele taget ikke vil gratis til København ( :smiley: ), så kan man jo bare lade være med at tage med.

apopov

Har netop talt med en kammerat, der har arbejdet mange aar i reklamebranchen, som tekstforfatter og ADer. Han har, interesant nok, arbejdet meget med laegemiddelreklamer for store medicinalfirmaer, baade danske og internationale. Han er ikke et sekundt i tvivl: LEOs “Loevetur” er BRAND BUILDING og har ikke en klap med rekruttering at goere. Rekrutteringen er bare en pretext for at legitimere tiltaget. Det handler om at faa os til at udskrive mere af deres medicin…og han sagde at det var en helt gennemskuelig, og velanvendt, marketingstrategi.

Tjaa…

Al reklame går naturligvis ud på at sælge produktet. Sådan er det.

Dog kan jeg ikke se, hvorfor en sådan tur ikke også skulle kunne tjene til rekruttering af nye medarbejdere.

Når jeg kommer på 11. semester - eller hvornår det nu er, man kan komme med LEO afsted - så vil jeg melde mig til for med egne øjne at se, hvad det er for noget, og hvad deres formål kan være. Desuagtet vil jeg dog mene, at det skal være lovligt at afholde sådan en tur, for hvis folk ikke vil arbejde i medicinalindustrien, er der jo ingen, der tvinger dem, og der er principielt heller ingen, der tvinger dem til at udskrive LEO-medicin.

apopov