MCQ 2017 resultat

Tillykke til jer, der er kommet videre!! :lol:
Jeg venter også bare på svar fra Aarhus - man kunne håbe, at jeg blev sendt videre til MMI dér.
Ellers har jeg også søgt Aalborg og KU, men ud af de to, har jeg nok en større chance ved KU.

Nogen, der ved, hvornår vi får besked fra Århus imorgen? :slight_smile:

På deres hjemmeside står der at vi får svar kl. 16 :slight_smile:

Hvis der er nogen, som kunne tænke sig at øve sammen til mmi, så skriv gerne til mig. :cheer:

Det er alligevel utroligt, at når SDU kan give svar på unitest en hel uge før tid, at AU så ikke kan snøvle sig færdige til at opgive svar en enkelt dag før… Er jeg den eneste, der er ekstremt utålmodig? :cheer:

Hvordan øver man til MMI?
Tror I, at grænsescoren i Aarhus er højere eller noget af det samme? Uh jeg er spændt :slight_smile:

Nu har jag fått svar, det står:

Du har enten takket nej til at deltage i uniTEST på Aarhus Universitet den 22.april eller er udeblevet fra testen.

Din ansøgning til medicin på Aarhus Universitet vil derfor ikke længere blive taget i betragtning i kvote 2. Din ansøgning vil dog stadig blive taget i betragtning i kvote 1, såfremt du har en adgangsgivende eksamen og opfylder karakterkravet.

Det är konstigt, för jag har ju deltagit online… undrar om det kanske bara betyder att jag inte gått vidare helt enkelt…

[quote=“sooofiaj1” post=87265]Nu har jag fått svar, det står:

Du har enten takket nej til at deltage i uniTEST på Aarhus Universitet den 22.april eller er udeblevet fra testen.

Din ansøgning til medicin på Aarhus Universitet vil derfor ikke længere blive taget i betragtning i kvote 2. Din ansøgning vil dog stadig blive taget i betragtning i kvote 1, såfremt du har en adgangsgivende eksamen og opfylder karakterkravet.

Det är konstigt, för jag har ju deltagit online… undrar om det kanske bara betyder att jag inte gått vidare helt enkelt…[/quote]

hvor ser du dette?

Når jeg logger ind på mit AU står der intet om unitest

när jag trycker “se min kvote 2 ansökan” eller något sånt!

Det er lidt forvirrende, på AU har de beregnet pointene som sidste år, hvor det er antal rigtige svar. Grænsescoren er på 55

Nogen, der kan fortælle lidt om MMI i hhv. Århus og Odense? Gode tips?

Jeg havde godt nok regnet med at grænsescoren var højere i år! :slight_smile:

Der var jo omkring 375, der gik videre i år i Århus. Sidste år var det kun 200, og derfor er grænsekvotienten blevet mindre. :slight_smile:

Jeg fik 56 point.
Så med en grænsescore på 55, så er jeg gået videre til MMI! :lol: :lol:
Kan slet ikke tænke på andet nu, har ikke været til MMI før - jeg har læst rigeligt om det, men åh! Efter 4 års forsøg håber jeg virkelig, at i år bliver mit år.

Stort tillykke myraki10! Det har også været længe ventet for dig så!
Jeg er også gået videre med 62 point. Synes det er helt vildt, eftersom jeg kun fik 49 point sidste år.

  • Det kan tydeligvis betale sig at træne sin læsehastighed og øve sig på opgaver! :slight_smile:

miejensen - Tak!! Det er virkelig længe ventet!! Og tillykke til dig også!
Så ses vi jo i Aarhus :lol: Jeg forestiller mig (uden at have hørt særlig meget om folk, der har deltaget i MMI i Aarhus), at standende er meget lig SDUs, så hvis folk ved noget mere om dem specifikt, så endelig sig til :lol:

Grattis till er som gått vidare!

Jag har pratat med de olika universiteten nu eftersom det står för oss svenskar att vi inte har deltagit vid unitest på århus, trots att vi gjort MCQ online… de ska lösa problemet…

Hur som helst, poängen man fick från sdu ska man dela med 3 för att få sin poäng för århus… jag fick 52 ?! Jag saknade alltså 3 poäng för att gå vidare till MMI i århus… :frowning:

Der står noget om standene i Aarhus på tråden “MMI 2016”. De lyder til at være ret anderledes fra SDU faktisk, og nok også lidt mere besværlige at forberede sig til.

Hvis der er nogen i forummet, der har erfaring med MMI, må de meget gerne dele deres oplevelse. Det kunne være dejligt :wink:

Tillykke til dem der er gået videre :smiley: mit resultat blev meget bedre end sidste år med 75 rigtige, så glæder mig til vi “ses” til MMI.
Men jeg bliver godt nok også lidt nervøs ved tanken… var til MMI på SDU sidste år hvor det gik rimelig dårligt, jeg var nervøs og kludrede rundt i det hele. Mit bedste råd er nok at ryste det af sig med det samme hvis det går dårligt på en stand og straks fokusere på den næste.

Er jeg den eneste der ikke kan se mit resultat?
Den skriver at systemet imidlertid er gået ned :frowning: