Mmi 2011

Så er MMI gennemført (overstået) og så er spørgsmålet selvfølgelig hvad I synes om det? Hvad var svært, hvad var let?

Personligt synes jeg stand 4 med den engelske tekst var ren slagtning. Jeg kunne slet ikke huske det hele, og da bedømmeren sagde: “Hvor står det i teksten?” er der vist ikke så meget i tvivl om at det gik noget nær elendigt.

Stand 1 hvor man skulle instruere en medansøger i at bygge noget lego, gik ikke så godt som jeg havde forventet. Men det skyldes også til dels at jeg var sammen med en nordmand, og det gav kommunikative problemer.

Stand 2 hvor man blev instrueret i at bygge, synes jeg til gengæld var smadder sjovt :smiley: . Der glemte jeg næsten at jeg var til prøve, fordi det var så sjovt at sidde og bygge :smiley: .

Ellers synes jeg de seks andre poster gik udemærket - kom desværre med en mindre udtalelese under motivationen om at arbejdet med ældre ikke interesserer mig specielt. Her tænkte jeg jo egentlig mest på specialer der udelukkende arbejder med ældre, men det kunne nok godt misforståes.

Generelt synes jeg det var en sjov, men også lang dag. Var jeg den eneste der ikke kunne tale uafbrudt i otte minutter ved motivation, hormonforstyrrende stoffer, barnløshed og nakkefoldsskanninger?

Jeg har tilladt mig at cutte det væk, som beskriver de enkelte stande, da jeg af andre indlæg forstår I har tavshedspligt herom - noget du sikkert også har underskrevet?

Hvis jeg tager fejl kopiere jeg gerne teksten ind igen - har gemt det som et word dokument!

Jeg ønsker dog ikke dette forum bliver brugt til at dele den slags, hvis I har tavshedspligt.

Det er i orden Frold, men vi har ikke tavhedspligt - vi har i hvert fald ikke underskrevet noget i denne omgang :slight_smile:

Nå, nå alt godt igen…

Det er sat ind!

Undskyld ulejligheden.

Jeg tror bestemt ikke du er den eneste.
På mit hold var der enighed om at stand fire var svær/akavet, og standen med hormonforstyrrende stoffer var svær at snakke om.
På trods af indlæg herinde og forberedelse i form af aviser og artikler - synes jeg det var noget helt andet når man stod der selv, og brugte ikke noget af det jeg havde “forberedt”…

Alt i alt føler jeg bare det gik meget middelmådigt, hvilket jo efterlader en uden nogen som helst idé om man klarer det…

Hej :slight_smile: Tak for i dag, hvis jeg mødte nogle af jer uden at vide det :stuck_out_tongue:

Jeg synes standen med engelsk var ekstremt nem; at gengive en engelsk tekst finder mig ret let, da jeg jo er vant til at læse engelsk litteratur og engelske papers. Men, man har vel sine fordele.

Jeg er bange for, at jeg personligt blev lidt for ivrig til tider. Jeg begynder at snakke for hurtigt og kludrer lidt i det, hvilket jeg er lidt i tvivl om jeg gjorde for meget her. At tale om hormonforstyrrende stoffer, synes jeg var meget nem, men det var nok fordi herren jeg talte med, var en utrolig venlig person, som indbød mig til at tale.
Til gengæld synes jeg standen om kommunikation ikke var overdrevet god, fordi jeg lidt overrumplede min ‘medstuderende’. Hun gav mig ingen respons, næsten og jeg følte snarere, at jeg var skuespilleren i stykket og hun skulle testes. Jeg følte i hvert fald ikke, at det var en af mine bekendte.

Generelt synes jeg dog, at det til tider var svært at snakke alle 8 minutter uafbrudt; fx med Nakkefolder var jeg virkelig ikke kunne finde nogle argumenter imod ‘tilbudet’. Jeg frygter lidt, at jeg der var for partisk og subjektiv.

Hvis det viser sig, at vi ikke må tale om det her, beklager jeg meget og vil gerne slette hvad jeg har skrevet igen. Men, vi har intet skrevet under på i denne omgang og jeg husker også at der stod, at vi gerne måtte diskutere testen både før og efter; at det er i et offentligt forum, ser jeg vel intet problem i? Men, somsagt, hvis I finder ud af, at vi ikke må snakke om det, skal jeg nok være den første til at slette mit indlæg (også selvom jeg faktisk har forsøgt ikke at belyse eventuel indhold)

[quote=“sblach”:3o94p4zh]Jeg tror bestemt ikke du er den eneste.
På mit hold var der enighed om at stand fire var svær/akavet, og standen med hormonforstyrrende stoffer var svær at snakke om.
På trods af indlæg herinde og forberedelse i form af aviser og artikler - synes jeg det var noget helt andet når man stod der selv, og brugte ikke noget af det jeg havde “forberedt”…

Alt i alt føler jeg bare det gik meget middelmådigt, hvilket jo efterlader en uden nogen som helst idé om man klarer det…[/quote]

Er godt nok glad for jeg ikke var den eneste der synes at stand 4 var træls. Synes ikke den var sjov, med tanke på at det er to år siden jeg har afsluttet engelsk, og tror ikke jeg har rørt noget engelsk siden. Jeg nåede at blive færdig med at læse teksten, men for mig hang det ikke særlig godt fast, og så er der jo ikke så meget at gøre. Det er bare træls at sidde med fornemmelsen af at man kun får 1-2 point.

Jeg krydser i øjeblikket fingre for at der er mange der har højere prioriteringer eller bliver optaget gennem kvote 1 :smiley:

Der opdateres!

@Dysp: Ja, det er godt nok spaendende om det bliver lagt ud i dag eller om de har taenkt at lade siden vaere nede indtil naeste uge :slight_smile:

Spændende! :smiley:

Men gik der ikke også et par dage fra siden blev opdateret efter MCQ, til man kunne se resultatet?

Nej, man kunne se resultatet et stykke tid efter, men derefter gik siden ned en hel weekend, hvor mange ikke kunne se deres score. Jeg var nemlig så heldig at se min score før siden gik ned.

Okay, så huskede jeg forkert :slight_smile: . Så gælder det jo næsten om at holde øje i dag :smiley:

Hmmmm… som jeg husker det, var siden under opdatering et par dage inden man kunne se sit resultat… :?
Men tror I virkelig, at de opdaterer 6 dage før tid?? (Jeg vil absolut ikke klage hvis de gør…)

VH Susan

[quote=“susan”:1w93gzr4]Hmmmm… som jeg husker det, var siden under opdatering et par dage inden man kunne se sit resultat… :?
Men tror I virkelig, at de opdaterer 6 dage før tid?? (Jeg vil absolut ikke klage hvis de gør…)

VH Susan[/quote]

Man kunne da altid håbe :wink:

Men det lyder måske også lidt usandsynligt, også taget i betragtning af hvad klokken er ved at være…

Jeg kan logge ind igen nu… og der er ingen ændringer på min side… :wink:

Samme her :stuck_out_tongue:

@susan
Hihi… SDU gør aldrigt noget før tid :stuck_out_tongue:

Æv :frowning:

Krydser fingre for Jer! Og strør magisk forglemmelsesstøv så I kan holde ventetiden ud … :slight_smile:

Er jeg den eneste der har på fornemmelsen ikke at komme ind?

Da jeg gik fra prøven havde jeg egentlig en fornemmelse af at det var gået sådan… Standard - men er standard godt nok? - Nok ikke!!

Derfor gruer jeg virkelig for den dag vi får svar - da jeg egentlig ikke har lyst til at få det :frowning: øv øv øv