Multiple Choice testen SDU- Hvem er gået videre?

Hej i alle spændte og nysgerrige multiple choice test deltager:)

Så er der kun timer tilbage til at se resulterne fra testen:S

Tænkte, at det kunne være smart med et forum herinde, hvor man kan dele sing glæde eller sorg med de andre, når man har fået sit resultat at se.

Ønsker alle held og lykke… Selvom det nu ikke er alle der kan gå videre:(

I nat stod der, at svarene ville være tilgængelige senest kl. 14 i dag.

Da jeg loggede på kl 24 i nat stod der, at siden var under opdatering. Da jeg så loggede på igen i morges var siden den samme gamle som den altid har været, en time senere (kl.10) var siden igen under opdatering, så kl. 10:20 fik jeg hele to meddelelser når jeg loggede på:

Du har været til MCQ test. Din score blev 55. Testens grænsescore var 44.
og
Du har været til MCQ test. Din score blev 55. Testens grænsescore var 53.

Og når jeg opdaterer siden nu forsvinder det hele og man kommer tilbage til den samme gamle side med beskeden “Systemet er midlertidig under opdatering.”…

Så nu må vi vel bare vente og se om man snart får noget entydig information ud af den side…
Held og lykke til alle :slight_smile:

Den siger stadig at systemet er under opdatering:(

Det lyder til at du er gået videre Cecilia:P

Jeg har åbenbart opdateret siden lige på det rigtige tidspunkt. Men jeg tør altså ikke stole på det når den giver to forskellige værdier for testens grænsescore… Uanset hvad glæder jeg mig til at se om man rent faktisk kan se hele testen og de dertilhørende rigtige svar, jeg var godt nok forvirret over de opgaver…!

Ja, det lyder da også mystisk med to forskellige grænsescore?

Tror også det er mest sikkert, at vi venter til siden er fuld opdateret.

Jeg tror ikke vi får svarene på sprøgsmålene, for testen bliver genbrugt. Vi får blot vores point at vide. Men synes selv at det var en meget sær test:)

Held og lykke med det i hvertfald - det lyder som om i er kørt igennem den helt store neuropsykologiske testning… :wink:

Vi ses (måske) ved stand 3! :wink:

G

Siden er stadig under opdatering, men jeg kan sende svar om jeg vil komme til “testen” eller ej - jeg kan til gengæld ikke se min score. Gad vide, hvor længe der går.

Ser ud til den er fuldt opdateret nu.

Jeg fik 82/95 - grænsescoren var på 44. Kæft, hvor er jeg go’ :smiley:

[quote=“Struensee”:3vkq6if9]Ser ud til den er fuldt opdateret nu.

Jeg fik 82/95 - grænsescoren var på 44. Kæft, hvor er jeg go’ :smiley: [/quote]

Det er fanme stærkt gået!!
Jeg er også gået videre hurra :slight_smile:

Imponerende Struensee… Godt gået!

Jeg kommer også d. 28.: 68/95

Yeahaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

Jeg har altid fået at vide, at alt over bestået (eller i dette tilfælde - inviteret) er spildt arbejde, men det er sgu en rigtig god følelse at have tromlet den prøve. Tillykke til jer begge to med invitationen - vi skal sgu nok klare det!

Jubiiiiii!!! Er også videre :smiley:

Vi ses den 28! :wink:

Jeg er også gået videre! Sikke en nervepirrende dag!
Men hold da op hvor er jeg glad og stolt :smiley:
Fik 53 point

Tillykke til jer andre, vi ses d 28 i Odense

Hehe… Præcis! Det er desværre nok også derfor at vi ansøger igennem kvote 2 :wink:

Tillykke til allenzusammen!

Tillykke til evergreen og frkthykjaer også.

Hvilke hold er I kommet på / hvornår er I inviteret til?

Jeg er selv på hold 6 - mødetid 11:45 :smiley:

Tillykke til jer alle der er gået videre!

Misunder jer rigtig meget… Er ikke gået videre selv:(

Tak Struensee, og tillykke til dig også!

Er også på hold nr 6, mødetid kl. 11.45! Så vi ses jo helt sikkert! :slight_smile:

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Er SÅ Lykkeeeeeelig lige nu det betyder bare så meget for mig jeg er gået videre!! er helt overlykkelig.

Jeg fik 57 i scoren.

[quote=“yelerd01”:2mfz2pki]Tillykke til jer alle der er gået videre!

Misunder jer rigtig meget… Er ikke gået videre selv:([/quote]

Tak yelerd og jeg vil bare sige bliv ved med at tro på dig selv.

62 point, og der ser ud til jeg skal forlade aalborg tidligt: Holdnr. 1, mødetid: 07.45 :roll: