Resultat af MMI 2011

Den andet post er blevet lidt for og imod MMI - tænkte at vi kunne dele vores resultater her.

…Systemet er midlertidig under opdatering.
Hvis du har deltaget i Multiple Mini Interview, kan du se resultatet senest torsdag d. 16.juni kl. 18.00…

Can’t wait :smiley:

Kunne ikke være mere enig med dig. :smiley:

Er godt nok spændt!

Kære alle forventningsfulde og spændte venner! Krydser fingre for Jer og sender de bedste ønsker af sted så resultaterne bringer glæde! Under alle omstændigheder er det godt gået og I kan være stolte af at have nået så langt!
Held og lykke, krydser fingre og tænker på Jer!!!

Mange hilsner
Mignon
:up:

så er de der endelig!!

fik en score på 40, grænsescoren var 39 :smiley:

bestået med bravur!

Du har været til MMI test. Dine scorer blev Samlet Score: 35 Instruere: 2 Udføre: 5 Hormonforst. stoffer: 6 Desinfektion: 3 Motivation: 4 Nakkefoldsscanning: 5 Egenbetaling: 7 Kommunikation: 3 . Testens grænsescore var: 39.
:cry:

Målløs over pointene i instruktionsdelen og kommunikationsdelen. Jeg troede virkelig at der blev taget mere hensyn til kommunikationsvanskeligheder mellem-dansker og nordmand.
Men faktisk er jeg mest skuffet over kommunikationsdelen, fordi jeg synes det gik skide godt. Og fordi jeg ikke ved hvordan jeg skulle gøre det anderledes.

puuuha… Jeg havde godt nok nerver på da jeg var inde og tjekke.

Fik en score på 48, så jeg er også optaget! :smiley:

Stort tillykke til andre andre som også klarede den. Vi ses til studiestart :wink:

[quote=“medic112”:385f44cr]så er de der endelig!!

fik en score på 40, grænsescoren var 39 :smiley:

bestået med bravur![/quote]

Tillykke med det :slight_smile: . Hvordan var pointfordelingen?

[quote=“mehr”:3eizsizg]puuuha… Jeg havde godt nok nerver på da jeg var inde og tjekke.

Fik en score på 48, så jeg er også optaget! :smiley:

Stort tillykke til andre andre som også klarede den. Vi ses til studiestart :wink: [/quote]

Tillykke med det - hvordan var din pointfordeling?

Og hvis du fik høj score i kommunikationsdelen, vil du så ikke fortælle hvad du gjorde?

@ Fluen

Fik en score på 5 i kommunikation., hvilket egentlig overrasker mig, da jeg havde fornemmelsen af, at det var gået rigtig skidt. Så jeg har desværre ingen anelse om hvad jeg gjorde rigtig eller forkert.

fik også 5 i kommunikation, synes også det gik fint i den dog!

skal man bekræfte et eller andet nu? eller er de først den 30.juli inde på siden. vil gerne være sikker

er så høj af glæde at det sortner for mine øjne :mrgreen:

[quote=“mehr”:2vuyuoyq]@ Fluen

Fik en score på 5 i kommunikation., hvilket egentlig overrasker mig, da jeg havde fornemmelsen af, at det var gået rigtig skidt. Så jeg har desværre ingen anelse om hvad jeg gjorde rigtig eller forkert.[/quote]

Hehe ja okay, så er det jo svært.
Jeg snakkede meget stille og roligt med vedkommende, men sidder nu og overvejer, om de nærmest ville ha at man skulle sidde og gå amok på vedkommende…

[quote=“medic112”:asq3etgx]fik også 5 i kommunikation, synes også det gik fint i den dog!

skal man bekræfte et eller andet nu? eller er de først den 30.juli inde på siden. vil gerne være sikker

er så høj af glæde at det sortner for mine øjne :mrgreen: [/quote]

vil du så ikke fortælle hvad du gjorde? Det ville være rart at have en fornemmelse af hvad man gjorde forkert :stuck_out_tongue:

jeg synes selv jeg var empatisk, og prøvede at komme frem til en løsning på problemet, uden at bagataliserer det for hende.

Skuespilleren sad bare og gentog sig selv, og der var ikke rigtig noget fremskridt i dialogen, så belyste så sagen fra flere sider og bekræftede hende. prøvede at fungerer som en støtte, også i fremtiden og hjælpe hende med at blive aktiv over længere tid, istedet for at finde en løsning her og nu.

mener selv jeg kom med mange gode pointer, men det var lidt akavet - især fordi jeg starter med at gå ind i rummet og sige
“skulle der ikke være en skuespiller her?” - troede der ville være en skuespiller, og en bedømmer :mrgreen:

[quote=“medic112”:2ks6y16w]jeg synes selv jeg var empatisk, og prøvede at komme frem til en løsning på problemet, uden at bagataliserer det for hende.

Skuespilleren sad bare og gentog sig selv, og der var ikke rigtig noget fremskridt i dialogen, så belyste så sagen fra flere sider og bekræftede hende. prøvede at fungerer som en støtte, også i fremtiden og hjælpe hende med at blive aktiv over længere tid, istedet for at finde en løsning her og nu.

mener selv jeg kom med mange gode pointer, men det var lidt akavet - især fordi jeg starter med at gå ind i rummet og sige
“skulle der ikke være en skuespiller her?” - troede der ville være en skuespiller, og en bedømmer :mrgreen: [/quote]

Okay, det var også sådan jeg synes jeg gjorde, det har så åbenbart ikke været godt nok. Men jeg var også inde ved et hankøn, så måske vurderer han det bare anderledes. Selvom man selvfølgelig skulle mene at de har fået nogle guidelines til hvordan vi skulle bedømmes.

1 Synes om

Så er det afgjort, jeg fik 44 i score! Fandme lækkert!

Jeg fik 7 i kommunikation…

Jeg tog min stol og satte mig hen til min “medstuderende,” jeg var meget empatisk og prøvede at finde en løsning på problemet og tog min hånd på hendes skulder…

Jeg fik desværre kun 35. “Dine scorer blev Samlet Score: 35 Instruere: 4 Udføre: 6 Hormonforst. stoffer: 6 Desinfektion: 4 Motivation: 3 Nakkefoldsscanning: 4 Egenbetaling: 4 Kommunikation: 4 . Testens grænsescore var: 39.”

Jeg scorede simpelthen mindst i motivation (3)? Jeg er det mest motiverede menneske på jorden. Whatthefuck. Jeg synes ikke helt at scorerne stemmer helt overens med mine præstationer. Fx også kun 4 i desinfektion? Jeg var fandme god i dén! Det var den jeg var bedst i :expressionless:

Score: 43
Breakdown er ikke helt som jeg havde forventet, men det er både i positiv og negativ retning. I desinfektion fik jeg ikke engang læst hele teksten, men jeg synes da jeg var god til at bygge med legoklodser :wink:
Instruere: 4 Udføre: 5 Hormonforst. stoffer: 6 Desinfektion: 6 Motivation: 6 Nakkefoldsscanning: 6 Egenbetaling: 6 Kommunikation: 4
= Odense eller Århus (højst sandsynligt til februar)
=> en glad mig :slight_smile:

og tillykke til alle andre, der er kommet ind - og masser af held og lykke til at komme ind ad andre veje eller næste år til dem, der ikke er :smiley:

tillykke til alle!! :smiley:

er så glad jeg ku græde :lol:

vi ses på syddansk :angle:

[quote=“Heyyou”:6voch7xc]Jeg fik 7 i kommunikation…

Jeg tog min stol og satte mig hen til min “medstuderende,” jeg var meget empatisk og prøvede at finde en løsning på problemet og tog min hånd på hendes skulder…[/quote]

Nu er jeg godt nok lidt små bitter/ked af det, så mine udtaleleser bærer lidt præg af det, men helt ærligt så synes jeg det lyder som om det har været en kæmpe forskel på pointene afhængig af om det var en af hunkøn eller hankøn man var ved. Jeg synes selv jeg var enormt empatisk, kom med forslag til hvordan man kunne løse problemet osv.

Og det er selvfølgelig ikke en udtalelse om at din/jeres point i det er ufortjent, nærmere at jeg synes min er dødhamrende uretfærdig. Jeg havde regnet med at få 6-7 point ved den stand, og havdre jeg fået det, var jeg med stor sandsynlighed gået videre.

Men så må jeg jo satse på at det er en pige der er ved den stand næste gang :wink:

Man kunne jo fristes til at spørge om der er nogen af jer der har fået gode point ved den stand, hvor det var en fyr, og hvad i gjorde så i fik gode point? :stuck_out_tongue:

1 Synes om