Hey!
Har søgt både SDU og KU. Altså KU var lidt mere forståelig, men lavede skøre fejl og maremarikdelen var også svær synes jeg. SDU var bare mærkelig og jeg gættede desværre meget - var ikke 100% sikker på noget .
Er det første gang du tager prøve(rne)?
Tror det var ved 16 tiden. Ja det var ret tidligt, men i og med det skriftlige interview ligger allerede i weekenden d. 23-25. maj, så bør vi få svar i god tid, aka i næste uge. Det krydser jeg fingre for ihvertfald 
Jeg har lige kigget lidt på det igen, sidste år fik vi svar fra Ku d. 6. Maj og sidste år igen var det d. 8. Maj. Så måske kunne man håbe på at få svar i denne uge?
Altså, jeg kan se i mine fotos at jeg tog screenshot i 2023 af mine resultater hvor jeg fik svar d. 8. Maj (screenshot er fra kl. 15:40).
Derudover er det andet screenshot fra 2024 fra d. 6. Maj kl. 16:01. Så det er før da vi har fået resultat fra begge. Jeg snakker kun om Københavns universitet, måske bytter du dem sammen?
Ja det må næsten være SDU haha. Har en stærkt mavefornemmelse med at svar kunne komme ud i morgen eller i overmorgen kl. 16. Nu må vi se om det holder stik:D
Har noen fått svar fra KU?
De sidste 2 år har vi fået svar om mandagen, så måske vi først får svar på mandag?
Havde sådan håbet det blev denne ugeeeee
Puha, jeg er også ved at gå ud af mit gode skind. Vil bare gerne have noget afklaring snart
Håber iiiinderligt det er i dag, men jo flere dage der går, jo mindre tror jeg på mavefornemmelsen om denne uge haha.
Det er svært at sige, der er flere ansøgere i år, så det kunne godt tyde på en lille stigning, men jeg ved ærlig talt ikke hvor meget der skal til for at den stiger, men det kommer jo også fuldstændig an på hvordan gennemsnittet har klaret sig, så vi må bare krydse fingre.
Ja, det bliver ihvertald ikke i dag… Har de sidste 3 dage siddet og refreshet siden hvert 30. minut hahah. Det forfærdeligt. Tror også det først er mandag
Har du søgt SDU - og i så fald, bliver man så først kaldt til MMI (hvis det stadig bruges) når ens UNItest resultater frigives?
Hej. Jeg har søgt SDU også. Ja du bliver indkaldt til MMI når du får resultatet fra Uni-testen. (Slut maj, start juni).
Der ligger svar fra KU nu
Desværre ikke. Fik 35 point
SAME! Fik også 35 kun 2 fraaaaaa for Køge…
Er det første gang du tager prøven eller har du taget den før? Må jeg smide en PB ?
Det er i virkeligheden 3. gang jeg har taget prøven, men 2. gang jeg har “PRØVET”. Hvis det giver mening:D Var ude og rejse første gang og havde ikke læst op eller gjort ved:)
Du kan bare sende en PB:D
Kan du sende mig en PB? Har ikke brugt studmed før jeg fik svar i går og kan simpelthen ikke få sendt dig en besked 
Det er gjort:) Jeg skal skrive 20 tegn, så derfor skriver jeg lige lidt ekstra her:D