Kan du sende mig en PB? Har ikke brugt studmed før jeg fik svar i går og kan simpelthen ikke få sendt dig en besked ![]()
Er der nogen der ved om man skal ind til interview 2 gange for både København og Køge, eller kun en gang for dem begge?
Til begge - du burde også have fået invitation til begge
Mon det kun er fra de andre uddannelser og ikke medicin endnu?
Psykologi har fået svar
Burde det ikke komme i dag fredag? Ej forstår dig oprigtig godt
Det bare underligt de ikke giver svar ud til alle samtidig (ligesom KU).
Oppdaterer hjemmesiden deres også fortsatt?
jaaa desværre… sidder også desperat og reloader
Me too! De for meget
Får man samme score for hver uddannelse?
Lad os håbe du stadig har en chance. Er så nervøs hvorfor skal det dog tage så lang tid. Hvad var din score sidste år? Blev den forbedret?
Ej hvor er det ærligt! Kom du videre på klinisk biomekanik?
Søger du ind igen næste år så?
Synes virkelig det virker til at du har kæmpet i år, for du har virkelig været engageret herinde <3
Har du tænkt dig at studere klinisk biomekanik? Jeg har nemlig selv overvejet men er lidt i tvivl da jeg har hørt fysioterapeut er bedre
Får helt ondt i hjertet på dine vegne! Har søgt ind 4 gange og som du skriver forsøgt 3 gange og det er bare så hårdt!! Især når drømmen er så stor, som jeg lidt fornemmer den er, for jeg har det på præcis samme måde.
Vil du sige at jeg startede på bioteknologi sidste år og det gav super meget mentalt og socialt og gav mig mod på at forsøge igen. Så du skal nok lige synke den også kan du forsøge med klinisk biomekanik også evt. forsøge igen
Er der nogen som ved hvor mange der går videre til MMI?
Har alle fået svar? Min er stadig i gang med at opdatere?
Jeg har heller ikke fået svar….
Det er lidt nervepirrende synes jeg ![]()
Jeg har heller ikke fået noget svar ![]()