Jeg fik svar fra Psykologi i torsdags sidste uge (55,67), men venter desværre stadigvæk på Medicin. Nogen som ved om min unitest score er den samme, eller om den vil ændre sig til medicin?
Krydser ihverfald fingre
Har reloaded optag.sdu mindst 1000000 gange nu, så føler mig efterhånden en smule udbrændt. Kan se at MMI er den 18 Juni, så ville være rart snart at få sit svar.
Kan ikke se mit endnu. Hvordan gik det?
Er scoren den samme man fik fra biomekanik. Tør nemlig ikke at tjekke min endnu ![]()
Hvordan ved du det? ![]()
Jeg kan slet ikke se det ![]()
Ja det passer, min veninde har fået 53 på SDU og er gået videre til MMI på medicin
Tror bare ikke alle får resultat på samme tid
Jeg mente hvordan hun kunne se hvad Grænsescoren er ![]()
Det er mit anden forsøg og jeg er gået videre. Er der noget der ved hvordan MMI fungere? hvad skal jeg øve og forbedre mig på?
Er der en grænsescore hos AU? kender man den?
Har fået en score på 62,33 på unitesten på SDU, er det normalt nok til århus?
Skal afslutte i år men tænker det bliver omkring 9-10 ish
Ja det er fagsnittet,