Mon det kun er fra de andre uddannelser og ikke medicin endnu?
Klinisk biomekanik har heller ikke
Psykologi har fået svar
Jeg kan snart ikke vente på det resultat mere… Forstår ikke hvordan det kan tage så ekstremt lang tid…
Burde det ikke komme i dag fredag? Ej forstår dig oprigtig godt
Åbenbart ikke… Så bliver det sku nok først en gang i næste uge
Det bare underligt de ikke giver svar ud til alle samtidig (ligesom KU).
Det er dælme spændende om det mon er i dag vi får svar…
De er i gang med at opdatere hjemmesiden! Det må være lige rundt om hjørnet, held og lykke folkens!
Årh altså, har bare så mærkelig en mavefornemmelse med den prøve, så det må bare briste eller bære. Vi ser
Oppdaterer hjemmesiden deres også fortsatt?
jaaa desværre… sidder også desperat og reloader
Me too! De for meget
Jeg har fået svar fra klinisk biomekanik… 49. Det bliver sku heller ikke medicin i år
Får man samme score for hver uddannelse?
Den kan vidst variere alt efter hvad de forskellige uddannelser vægter, men tror stadig det er game over… Der er langt fra 49 til de 52 der var grænsen sidste år, og den stiger nok yderligere i år pga. flere ansøgere
Lad os håbe du stadig har en chance. Er så nervøs hvorfor skal det dog tage så lang tid. Hvad var din score sidste år? Blev den forbedret?
Ej hvor er det ærligt! Kom du videre på klinisk biomekanik?
Søger du ind igen næste år så?
Synes virkelig det virker til at du har kæmpet i år, for du har virkelig været engageret herinde <3
Jeg er møg skuffet. Fik 47,6 sidste år. Har forbedret mig så lidt… Første år jeg tog den fik jeg 42. Det simpelthen bare ikke godt nok. Kritisk tænkning fældede mig i år
Kom videre til klinisk biomekanik ja, men tror vidst alle der består går videre, så føler ikke meget succes ved det for at være ærlig. Ved ikke helt om jeg søger igen i år, synes de her afslag tager hårdere og hårdere på en. Så tror måske bare ikke det er meningen jeg skal læse medicin. Så må jeg jo finde noget andet