Har du tænkt dig at studere klinisk biomekanik? Jeg har nemlig selv overvejet men er lidt i tvivl da jeg har hørt fysioterapeut er bedre
Får helt ondt i hjertet på dine vegne! Har søgt ind 4 gange og som du skriver forsøgt 3 gange og det er bare så hårdt!! Især når drømmen er så stor, som jeg lidt fornemmer den er, for jeg har det på præcis samme måde.
Vil du sige at jeg startede på bioteknologi sidste år og det gav super meget mentalt og socialt og gav mig mod på at forsøge igen. Så du skal nok lige synke den også kan du forsøge med klinisk biomekanik også evt. forsøge igen
Det giver mig forhåbning, tak <3 Er glad for jeg ikke er alene. Jeg håber inderligt at du kommer ind i år ![]()
Jeg ved det ikke helt endnu, havde tænkt mig at tage stilling til prioriteringerne efter unitest resultat. Har også søgt Sundhed og Informatik i København nemlig. Jeg må gå i tænkeboks ![]()
Er der nogen som ved hvor mange der går videre til MMI?
Har alle fået svar? Min er stadig i gang med at opdatere?
Jeg har heller ikke fået svar….
Det er lidt nervepirrende synes jeg ![]()
Jeg har heller ikke fået noget svar ![]()
Jeg fik svar fra Psykologi i torsdags sidste uge (55,67), men venter desværre stadigvæk på Medicin. Nogen som ved om min unitest score er den samme, eller om den vil ændre sig til medicin?
Scoren kan variere, for både psykologi og medicin vægtes kategorierne ligeligt, så tænker ikke din score burde ændre sig særlig meget:D Mon ikke 55,6 er nok til MMI i år?
Grænsescoren var 52 sidste år
Krydser ihverfald fingre
Har reloaded optag.sdu mindst 1000000 gange nu, så føler mig efterhånden en smule udbrændt. Kan se at MMI er den 18 Juni, så ville være rart snart at få sit svar.
Medicin resultat er kommet
Kan ikke se mit endnu. Hvordan gik det?
Grænsescoren var 50,3 i Esbjerg og 53 i Odense
Er scoren den samme man fik fra biomekanik. Tør nemlig ikke at tjekke min endnu ![]()
Hvordan ved du det? ![]()
Ja det er samme score
Hvad mener du? Resultatet er opgivet på optag.sdu.dk
Jeg kan slet ikke se det ![]()