Mmi 2017

Tror ikke man får at vide, hvad ens score er, hvis man har fået afslag :confused:

Altså jeg fik 39 point, og har stadig fået svar, og hvad grænsescoren lå på, men det er kun fra AU af, SDU mangler stadig

Har de givet dig et decideret afslag? Eller er du kommet på venteliste?

Bura er på ventelisten, er jeg ret sikker på

Så blev ens dag bare en lille smule bedre :whistle: men troede egentlig bare at man fik at vide man fik tilbudt en plads, eller så den der lange besked med at de hverkan kan afkræfte eller bekræfte før 28/7. Så ja, jeg må åbenbart have fået en venteplads

Hej.
Tillykke til alle jer der er optaget og håber jer andre på venteliste også kommer igennem!
Nogen der ved noget omkring sommerstart/vinterstart og hvad aldersgrænsen landede på de tidligere år? Og er det samme princip i Odense efter alder? :slight_smile:

Så er der svar fra SDU også! Grænsescoren er på 33.

Endnu en venteliste for mig :frowning:

Tillykke Til alle dem der er kommet ind, og held og lykke til dem der er på venteliste og de der overvejer at prøve igen næste år!

Fik tildelt en venteplads i Århus med 44 Point
Og heldigvis tilbudt en plads i SDU med 35 point!

Heldigvis har jeg fået en plads på SDU! Er så lettet :smiley:

øvøv! så skuffet endnu en ventelisteplads :S med 29 point på sdu

[quote=“myraki10” post=87489]Åååh, jeg er så nervøs!!
Btw så snakkede jeg med én, der deltog i MMI i Aarhus sidste år. Han sagde, at grænsescoren d. 28. juli var endt på 38 point.[/quote]

ER der nogen der ved hvad grænsescoren faldt til på sdu sidste år?

Ang. grænsescoren ved SDU
Er det den der står som “Grænsescore for Medicin” ?

og… skal man bare antage at hvis ens point ligger højere, så har man fået en plads.
også selvom der ikke noget sted står “tillykke”

Hvor kan I se det med sdu? Der står kun de ting på min side, der stod i forvejen.

Under “Resultat af optagelsesprøven i kvote 2 til Medicin” ser jeg opl. om mine prøveresultater ved SDU

Er der også kommet svar fra SDU?

Står den samme sted som indkaldelsen og sådan noget? :slight_smile:

Så skuffende med endnu en ventelisteplads, ja.
MariaMa, sidste år faldt den fra 34 til omkring 26 - og måske mere! Jeg fik ligesom dig 29 point, så jeg kan ikke lade vær med at tænke at der stadig er en OK chance for en studieplads.

Har folk gjort sig nogen overvejelser om hvor de vil læse eller evt. hvordan de har sat sine prioriteringer? :slight_smile:

Er det denne side, I ser Jeres resultat på?

Først vil jeg sige tillykke til alle jer, der har fået plads!! Hvor er det vildt fedt! :lol: :lol:
Og jeg håber virkelig på, at vi kommer videre fra ventelisten! Jeg har jo kun en decideret chance ved AU og KU, siden Aalborg er udelukket og SDU også.

Jeg fik at vide fra en ven, at grænsescoren i Aarhus sidste år endte på 38 point. Han havde selv søgt ind i både Aarhus og Odense, men kom ind i Odense.

Mr. Shah - Jeg har selv haft tænkt rigtig meget over det. Pt. har jeg KU stående som højeste prioritet (SDU var nr. 1, men den er jo udelukket for længst) og så AU som 3. prioritet. Jeg hælder lidt til at sætte Aarhus før KU lige pt faktisk. Mest fordi at jeg ikke har hørt såå vildt godt om selve studiet/typerne på KU, men jeg vil stadig være ovenud lykkelig, hvis jeg fik en plads på KU.
Hvad tænker du lige pt?

PelleOToft - Ja, det er inde på den side. Det lyder godt nok mærkeligt, at du ikke engang har fået en score at vide… For det burde du jo, tænker jeg. Så ved man, om man virkelig messede op derinde eller var tæt på mht. refleksion over forløbet indtil næste gang, hvis man ikke ender med at blive optaget i år :dry: Var selv lidt ærgerlig over, at man ikke fik at vide, hvor mange point man havde i de enkelte stande. Igen ift. videre refleksion, men også bare for at vide det.